10 תשובות
התנועה 69
כי 69 זה כאילו תנוחה וזה
חחחח שתגדלי תביני
אנונימית
אומרים כי באשגל יש 69 תנוחות...
אנונימית ^^
חחחחחח סתם בגלל ש69 זה תנוחה בסקס..
אבל סתם המציאו את זה..
6.9 כמו 69 שזה כמו תנוחה בקיום יחסי מין.. נשמע הגינוי לא? כי אני גם לא ידעתי על היום הזה
חח חח חח חח חח. זה סתם המצאה כזאת..
זה בגלל ש-69 זה מין מספר/סמל סקס.