4 תשובות
שואל השאלה:
הייתי במסעדות על רמה מאוד גבוהה כולל מסעדות גורמה, אבל איכשהו למקסיקני אצלי יש את הכי הרבה מקום בלב
פחות.. כנראה זה בגלל שלא הספקת הרבה ב12 שנים
אנונימית
לא היית במסעדות על רמה בחייך כנראה.
לא אני
אנונימית