7 תשובות
לא.
בחיים לא
דיכאון זו מחלה קלינית.
לא הרגשה.
וכן, מנהל הבית ספר מחוייב לדעת על בעיות נפשיות שיש לתלמידים שלו.
לא הרגשה.
וכן, מנהל הבית ספר מחוייב לדעת על בעיות נפשיות שיש לתלמידים שלו.
לא.
לא הייתי פותחת את זה מול איש חינוך
לא הייתי פותחת את זה מול איש חינוך
לא הייתי פותחת את זה עם אף אחד ובטח שלא עם המנהל
שואל השאלה:
למה לא עם מנהל?
למה לא עם מנהל?
אנונימית
ממש ממש לא זה נוראי אני אןמרת לך מנסיון
היועצת שלי גילתה לא חשוב איך והיא חופרת לי על זה זה ממש לא כיף במיוחד שאת בתקופה טובה והיא רןצה לדבר איתך וזה פשוט מחזיר אחורה
אל תעשי את הטעות את זה אם את רןצה לדבר עם מישהו תפני לפסיכולוג
היועצת שלי גילתה לא חשוב איך והיא חופרת לי על זה זה ממש לא כיף במיוחד שאת בתקופה טובה והיא רןצה לדבר איתך וזה פשוט מחזיר אחורה
אל תעשי את הטעות את זה אם את רןצה לדבר עם מישהו תפני לפסיכולוג
באותו הנושא: