9 תשובות
לא, זה אתר אנונימי
למה שירצו להביא מספר טלפון
למה שירצו להביא מספר טלפון
יש
אני הייתי בכמה
אני הייתי בכמה
כן יש מלא
יש מלא
אבל לא עושים שם כלום חוץ מלחפור על דברים לא מעניינים
אבל לא עושים שם כלום חוץ מלחפור על דברים לא מעניינים
אנונימית
יש אבל גם יש מלא חפירות
יש מלא.
כן הייתי באיזה שלוש
יש קבוצות של כל מני סאחים בלטה
יש יש
והם ילדים נוראיים שמה פשוט יורדים עליך סתם
אל תכנסי לזה לא כדאי לך תקשיבי לי
והם ילדים נוראיים שמה פשוט יורדים עליך סתם
אל תכנסי לזה לא כדאי לך תקשיבי לי
אנונימית
באותו הנושא: