9 תשובות
לא, זה אתר אנונימי
למה שירצו להביא מספר טלפון
יש
אני הייתי בכמה
כן יש מלא
Oka
יש מלא
אבל לא עושים שם כלום חוץ מלחפור על דברים לא מעניינים
אנונימית
יש אבל גם יש מלא חפירות
יש מלא.
כן הייתי באיזה שלוש
יש קבוצות של כל מני סאחים בלטה
יש יש
והם ילדים נוראיים שמה פשוט יורדים עליך סתם
אל תכנסי לזה לא כדאי לך תקשיבי לי
אנונימית