4 תשובות
ב18 השנים האחרונות אנחנו נמצאים בממשלת ימין- יש לנו פיגועים. יש לנו מלחמות. יורים עלינו טילים.
האם ממשלת ימין עזרה לזה? לא.
כנראה צריך גישה אחרת.
פשוט צריך גישה אחרת כמו שהתגובה שמעליי אמרה. אני מאמינה שאם תהיה ממשלת שמאל גם העניין הבטחוני יהיה טוב יותר וגם העניין החברתי, יוקר המחייה, החינוך, התרבות, כל העניין של חופש מדת (!!!!), עזרה לאוכלוסיות חלשות בחברה, עזרה לחולים (היי אני מטופלת בקנאביס רפואי ובינתיים שום מפלגה מהימין עושה משהו כדי לשפר את המצב שלנו. הרפורמה מזעזעת)
ועוד המון דברים שאני מאמינה שממשלת שמאל תעשה
זו שאלה שלא מספיק שואלים כולם חושבים שההגדרה לשמאל היא אחד שמוכן לתת שטחים תמורת שלום, אבל זה כל כך לא הכל, יש כל כך הרבה מרבדים אבל זה משהו אחר, רצית לדעת מה טוב בממשלת שמאל? נתחיל בשאלה אחרת, מה טוב בממשלת ימין? את יודעת מה ההבדל בין ימין ושמאל, לפי מה את קובעת מי ימין ומי שמאל.
אני אסביר לך מה יקרה עם תישאר הממשלה שיש עכשיו, ביבי לא עושה כלום,חושב רק על עצמו, ויש שתי אופציות מה הולך לקרות בשנים הקרובות, אחת היא שזו תהפוך להיות מדינת דו לאום, שתי שפות רשמיות... הבנת. אחת אחרת היא שזו תהפוך להיות מדנה עם אזרחים סוג א וסוג ב מזעזע לפי דעתי, זה ממש כמו שהיה בשואה כשהגרמנים הפלו את היהודים, כן כן קוראים לזה אפליה, אז מה פתאום יש לנו מדינה אז כבר ל אכפת לנו מעמים אחרים שגרים כאן?
השמאל רוצה לפצל את המדינה,כדי שתיהיה מדינה יהודית אבל עם קצת פחות שטחים, אבל מי שמעדיף מדינה קצת יותר גדולה אבל לא יהודית,או מדינה מפלה שזה מזעזע אם תשאלו אותי.
בכל מקרה למי שיש דעות ימניות, אני ממש לא פוסלת, אני יכולה להבין, אבל למה בנתניהו???
הוא ממש ראש ממשלה גרוע שחושב רק על האינטרסים שלו, לא נראה לכם קצת שהבן אדם חשוד בכל כך הרבה תיקים?! ומה זה השטויות האלה על חוק החסינות, נראה לך הגיוני שמישהו בעמדת כוח של ראש ממשלה שכל כך הרבה אנשים יכולים לשחד אותו (והוא כבר חשוד בכמה תיקים כאלו) לא יוכל לעמוד לדין??? אז עכשיו הוא בכלל לא יפחד לקחת שוחד כי לא יוכלו להעמיד אותו לדין, מזעזע
אנונימית
אם באמת תהיה ממשלת ימין ללא התערבות של שמאל כלל (כולל בג"ץ) גורם ההרתעה היה גדול ולא היה פיגועים (כמו עונש מוות) או מאיפה שיוצא טיל אותו המקום מושמד תוך דקות (עם אזהרה לחפים מפשע) ורדיפה אחרי גורמי טרור ומפעילי טילים והמעדתם לדין