8 תשובות
תלוי למי, כמו כל צבע שיער..
גינגים הם בכללי אנשים יפים
הכי יפה שיש
לא אוהבת בכלל
לא אצל נשים ולא אצל גברים
לא אצל נשים ולא אצל גברים
מושלמות !
מהממות ובדרך כלל יש להן יופי אקזוטי כזה... לא יודעת להסביר חח
נדיר בעיניי לגמרי מיוחד
יפות
באותו הנושא: