8 תשובות
תלוי למי, כמו כל צבע שיער..
גינגים הם בכללי אנשים יפים
הכי יפה שיש
לא אוהבת בכלל
לא אצל נשים ולא אצל גברים
מושלמות !
מהממות ובדרך כלל יש להן יופי אקזוטי כזה... לא יודעת להסביר חח
נדיר בעיניי לגמרי מיוחד