6 תשובות
^אני לא חושבת שאת אדם רע, למרות זאת שאני לא מכירה אותך. אם להיות לבד עושה לך טוב, אז זה בסדר, תעשי מה שטוב לך. אם את עושה את זה בשביל לא לדבר עם אנשים שאת פחות אוהבת, אז תנסי להכיר אנשים חדשים.
סליחה אם אני לא מבינה משהו נכון, אני די עייפה.
דבר ראשון- אין כזה דבר בן אדם רע אז תוציאי את זה מהראש שלך.
דבר שני- לדעתי זה טיפה טוב להתנתק לפעמים ולקחת רגע למחשבות...
לא.
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי לעשות את זה כי אני מרגישה שאני בן אדם רע ולשנות את עצמי..תאמת זה בשביל להיות לבד אבל אני אנסה להשתנות נראלי
אנונימית
סוג של כן אבל כשזה קורה בבום זה לא משהו שמחזיק הרבה זמן
תתנתקי מזה לאט לאט זה גם סתם יהיה לך ממש קשה
תלוי למה את עושה את זה.