5 תשובות
תתפללי שהוא לא יקח בבחירות
הלוואי הוא ינצח רק בשביל שתתבאסי:)
אנונימי
אני הולכת להצביע גנץ אם זה מנחם
לשאלה נראה לי שאין תקווה
אני מקווה שביבי ינצח.
אבל אין לך כ"כ מה להילחץ. מה שצריך להיות יהיה
אנונימית