8 תשובות
בטח, זאת חוויה של פעם בחיים ומאוד מתגבשים עם הכיתה שם :)
כן
אנונימית
כןן, זה טיול ממש כיף וממש שונה משאר הטיולים
זה חוויה אבל אני אישית לא בן אדם של טיולים בכלל וכל השינה בחוץ די סבלתי בלילה אבל חוץ מזה היה ממש כיף
הרפתקאה, לכי על זה
כן
זה כיף
כן
חוויה
שואל השאלה:
אז כאילו כדיי? כי אני לא יודעת אם לצאת חברות שלי אולי לא באות ולי יש בעיות גב וכאלה
זה נשמע כייף