4 תשובות
תשמעי, תמיד אפשר לבגוד. יש לי שאלה: אם את סומכת עליך, למה את אומרת "הכול יכול לקרות?"
שואל השאלה:
כי הכל יכול לקרות,לא לגביו,לגבי בנות
כי הכל יכול לקרות,לא לגביו,לגבי בנות
שואל השאלה:
נאמן כן אבל הכל יכול לקרות , אני סומכת עליו אבל לא על אף אחת אחרת
נאמן כן אבל הכל יכול לקרות , אני סומכת עליו אבל לא על אף אחת אחרת
כן
באותו הנושא: