6 תשובות
לא לוקחת
לוקחת לבסיס סלט טונה שאימוש מכינה לי
מחר אני לוקחת:
כריך עם גבינה לבנה
קורנפלקס
2 מקרונים
ושוקולד :)
כן זה מאוד בריא
כריך עם גבינה לבנה
קורנפלקס
2 מקרונים
ושוקולד :)
כן זה מאוד בריא
אני לא לוקחת כי אינלי תאבון בביהס..
סנדוויץ' טונה:) לאחרי אימון בחדר כושר של התיכון
כריך וירקות או פרי לפעמים
באותו הנושא: