11 תשובות
בסדר אז מה יש קצת בורות לגבי דברים מסויימים...
זה לא אומר שצריך להשליך חברות לפח חח
זה לא אומר שצריך להשליך חברות לפח חח
אחותי
הכל טוב כולה להקה
הכל טוב כולה להקה
גם אני לא מכירה
עכשיו את לא חברה שלי?
חחח כולה להקה
עכשיו את לא חברה שלי?
חחח כולה להקה
חח אל תנתקי קשר, פשוט תשמיעי לה מלא שירים שלהם ותחפרי עליהם רצח
יש לי חבר במצב דומה, הוא לא מכיר שום דבר, זה מחרפן
יש לי חבר במצב דומה, הוא לא מכיר שום דבר, זה מחרפן
בואי גם תעשי עליה חרם כי היא לא מכירה את ביבי מה נסגר עם השאלות של אנשים פה
אם הייתי מפסיקה להיות חברה של אנשים שלא מכירים להקות מסויימות לא היו נשארים לי חברים (אין לי גם עכשיו אבל תעזבו את זה)
בסהכ להקה בגלל השיט הזה תנתקי קשר איתה?
רק בגלל שהיא לא מכירה אותם?
די שטחי הייתי אומרת.
גם אני חולה על קווין אבל מקבלת את העובדה שלא כולם חייבים להכיר או לאהוב אותם
די שטחי הייתי אומרת.
גם אני חולה על קווין אבל מקבלת את העובדה שלא כולם חייבים להכיר או לאהוב אותם
על זה מנתקים קשר? באמת? אז היא לא מכירה את קווין. אפשר לחשוב איזו בעיה גדולה זו. אם את באמת חושבת על זה ברצינות אז אולי באמת תנתקי איתה קשר. סתם, אל תעשי את זה. חבל להפסיד חברות בגלל להקה. היא גם לא חייבת להכיר שום דבר.
אז היא לא מכירה להקה מסוימת.... וואו ...
חברות לא זורקים לפח בגלל זה
חברות לא זורקים לפח בגלל זה
אל תהיי חברה שלה זה נוראי
באותו הנושא: