9 תשובות
אסלה
אם אני משתמשת ביותר מדיי נייר אז לפח חיח
אסלה
מי זורק לפח
מי זורק לפח
אסלה
איכס מי זורק נייר עם קקי לפח???
איכס מי זורק נייר עם קקי לפח???
אנונימית
פח
איכס למה הרוב כאן זורקים לאסלה
איכס למה הרוב כאן זורקים לאסלה
אנונימית
איכ מה פח
ברור שאסלה
ברור שאסלה
פח
אני לא מבין מה הקטע בלזרוק את זה לאסלה
אני לא מבין מה הקטע בלזרוק את זה לאסלה
שמים בפח
אסלה
באותו הנושא: