9 תשובות
קצת אבל הוא יפה
לא
אני לא יכול שלא לקשר את זה למשהו.. סורי. קצת, כן...
קיצור של 'ארץ ישראל היפה'?
ולשאלתך, לא זה שם בסדר
ולשאלתך, לא זה שם בסדר
לא, לדעתי זה שם מיוחד, וזה יפה,
כל אחד והדעה שלו :~:
כל אחד והדעה שלו :~:
זה מזכיר לי מונולוג מהאילתורים של אדיר מילר חחח...
בכל מקרה זה שם בסדר
בכל מקרה זה שם בסדר
שם גניח
יש לי חברה בשם איה
ולא
ולא
קצת
באותו הנושא: