5 תשובות
יעבור לי בראש שבטח לא יקרה כלום
אם היא דתייה הסיכויים הרבה הרבה יותר נמוכים שהיא לסבית גם אם היא דתייה ולסבית זה הרבה יותר מסובך מבחינת איך המשפחה שלה תקבל אם בכלל כל זה אז מראש הייתי חוסכת לעצמי את זה
סביר להניח שלא, אני לא אצא עם מישהי שמאמינה באלוהים ברמה כזאת. אני אתאיסטית, זה סתם יגרום לויכוחים.
אני בדרכ לא מסתכלת על נשים אבל אם הן יפות אז כן ולא אכפת לי
יש דתיים שהם מהלהטב
יש דתיים שהם מהלהטב
כן בתקופה הזאת זה קרה לי אבל ברור שעבר לי בראש ישר שלא יקרה כלום
אנונימית
באותו הנושא: