5 תשובות
תעזבי את בפנימיה ותלכי לבית ספר רגיל
אחותי את צריכה להירגע דחוף,תשתי כוס מים קרים ותגידי לעצמך שזה לא יקרה וזה לא יקרה אם תאמיני בזה
לשנות את התפיסה במוח על עצמך. להסתכל על עצמך בצורה אחרת ולהבין שאין לך שום בעיה. קדימה תתחילי להאמין בזה שאת טובה.
תתחילי במטרות קטנות,לא לעשות דברים ספציפים ותעלי, לפני מה שהבמתי את לא חייבת להיות מושלמת אלא בשיפור
מסכימה עם מה שנאמר מעלי, את לא תצליחי להשתנות אם לא תשני את החשיבה שלך
זה הכל עניין של שליטה. את יכולה גם להגיד לאחראים של הפנימיה או לאנשים שאת סומכת עליהם שאת מנסה להשתנות כדי שיבואו לקראתך ויתנו לך טיפים וכאלה
וכל הכבןד שבכלל לקחת יוזמה והחלטת לקחת את עצמך בידיים כדי שלא תגיעי למקום שתסבלי בו
זה הכל עניין של שליטה. את יכולה גם להגיד לאחראים של הפנימיה או לאנשים שאת סומכת עליהם שאת מנסה להשתנות כדי שיבואו לקראתך ויתנו לך טיפים וכאלה
וכל הכבןד שבכלל לקחת יוזמה והחלטת לקחת את עצמך בידיים כדי שלא תגיעי למקום שתסבלי בו
באותו הנושא: