16 תשובות
כן עדיף.
אנונימי
אם תעשי זה עוד יותר יעשה לך נשירה אבל איך שבאלך
אנונימית
שואל השאלה:
איך את יודעת ?
איך את יודעת ?
אנונימית
את יכולה לשים תוספות קשת זה בעצם תוספת שיש לה חוט שקוף דק שלא רואים אני עשיתי את זה וזה הרבה יותר טוב מתוספות מודבקות או כל מה שמחברים לשיער
שואל השאלה:
כי אין לי הרבה שיער עכשיו ...
כי אין לי הרבה שיער עכשיו ...
אנונימית
אני חושבת שקודם תנסי לשקם את השיער שלך, אם זה לא עובד וזה מה שאת חושבת שיגרום לך להרגיש טוב עם עצמך, לכי על זה
לא
גם לי הייתה תבעיה הזאת ותאמיני לי זה יעשה יותר רע
תחפפי עם שמפו ומרכך בלי מלחים ותאספי כמה שפחות תשיער וכמה שפחות אדוק וכמה שפחות פנים ומחליקים וכל זה
גם לי הייתה תבעיה הזאת ותאמיני לי זה יעשה יותר רע
תחפפי עם שמפו ומרכך בלי מלחים ותאספי כמה שפחות תשיער וכמה שפחות אדוק וכמה שפחות פנים ומחליקים וכל זה
שואל השאלה:
זה מה שאני חושבת שכרגע יעזור לי ..
זה מה שאני חושבת שכרגע יעזור לי ..
אנונימית
שואל השאלה:
למה רע ? אז מה אני אמורה לעשות להיות בלי שיער ? אני גם ככה חסרת ביטחון
למה רע ? אז מה אני אמורה לעשות להיות בלי שיער ? אני גם ככה חסרת ביטחון
אנונימית
תנסי לטפל בו..אם לא מצליח תעשי תוספות שיער
תאמיני לי הייתי במקום שלך ובאמת שהייתי בדיכאון בגלל זה אבל לא נראה לי את מעדיפה להישאר בלי שיער כי תוספות תולשות תשיער מהמקום וגורמות לנשירה מפחידה. אולי יש לך חוסר במשהו תעשי בדיקות דם ורופאי עור ותשאלי ספרים מה אפשר לעשות עם זה
שואל השאלה:
אמרתי שגם נתלש לי השיער
אמרתי שגם נתלש לי השיער
אנונימית
שואל השאלה:
הוא פשוט נקרע ...
הוא פשוט נקרע ...
אנונימית
תעשי קצוות כנראה הוא שרוף ויש קצוות מפוצלים
שואל השאלה:
לעשות בכל זאת תוספות ?
לעשות בכל זאת תוספות ?
אנונימית
באותו הנושא: