5 תשובות
אם זה מספיק חשוב, אז זה אפשרי.
לי היה זוגיות בשיא הבגרויות והלחץ עכשיו אני בכיתה יב עדיין בזוגיות ברוך השם
נערים*
וכן
כן, שהייתי בזוגיות ביא כן היה לנו זמן להתראות
אנונימית