4 תשובות
תספרי לה , מקסימום לא תקבל את זה תעיפי אותה לעזאזל (:
אנונימית
זה הרגש שלך ואין לה שום זכות לומר לך שאת מפגרת, תחכי טיפה ורק אם את בטוחה אז תגידי לה, אל תמהרי עם זה .
אנונימית
אני אומרת ששווה לך להשאיר את זה לעצמך ולנסות לשכוח מההרגשה גם אם זה לא הגיוני מבחינתך.
כבר הייתה שאלה דומה ואני אגיד את מה שאמרתי שם כאן, עדיף שהחברות תמשך מאשר להרוס את זה עם זוגיות..במיוחד אם אולי היא לא אוהבת אותך בצורה כזו בחזרה ואז זו בכלל בעיה.. אבל אם את יודעת בוודאות שהיא אוהבת אותך, את יכולה לעשות עם זה משהו. אבל אם לא אז אל תעשי כלום
אני חושבת שתשמרי את זה לעצמך את עדיין ילדה ויכול להיות שאת לא באמת אוהבת בנות וזאת סתם בילבול ברגשות שלך אם את צריכה משהו אני פה ❤