12 תשובות
אולי היא חרשה בקיץ או משהו
שקרנית
אנונימית
שואל השאלה:
היא אומרת שהיא לא חרשה בקיץ ולא התעסקה עם מתמטיקה כל החופש.. הגיוני?
היא אומרת שהיא לא חרשה בקיץ ולא התעסקה עם מתמטיקה כל החופש.. הגיוני?
אנונימית
יש מצב שהיא לוקחת שיעורים פרטיים ולא בא לה להגיד, אם היא אומרת שהיא לא לוקחת אז פשוט תעזבי את זה
זה או שהיא חרשה כל הקיץ בלי או עם מורים פרטיים או שהיא עכשיו עם מורים פרטיים ופשוט לא אומרת
כנראה היא משקרת
או שהיא פשוט עבדה כל כך קשה בחופש
או שהיא פשוט עבדה כל כך קשה בחופש
אולי היא הבינה תחומר, עושה שעורי בית וכאלה
ובגלל זה היא מפריעה בשיעורים
יש ילד אחד אצלי בכיתה שכל הזמן ישן בשיעורי מתמטיקה או שלא מגיע או שבםלאפון
בחמש יחל
והוא היה נכשל כל הזמן
ולבגרות הוא קיבל 80+
ובגלל זה היא מפריעה בשיעורים
יש ילד אחד אצלי בכיתה שכל הזמן ישן בשיעורי מתמטיקה או שלא מגיע או שבםלאפון
בחמש יחל
והוא היה נכשל כל הזמן
ולבגרות הוא קיבל 80+
יכול להיות שהתאפסה על עצמה והתחילה ללמוד ברצינות ולהקשיב
שואל השאלה:
היא אומרת שהיא בכלל לא נגעה במתמטיקה...
תחשבו שהיא נתנה קפיצה מ0 ל100 ולכן זה לא נשמע לי הגיוני ,ברמה כזאת שאפילו הגאונים בכיתה עכשיו במתמטיקה לא מגיעים לרמה שלה..
היא אומרת שהיא בכלל לא נגעה במתמטיקה...
תחשבו שהיא נתנה קפיצה מ0 ל100 ולכן זה לא נשמע לי הגיוני ,ברמה כזאת שאפילו הגאונים בכיתה עכשיו במתמטיקה לא מגיעים לרמה שלה..
אנונימית
לדעתי זה לגמרי הגיוני. אני חושבת שבגלל את לא יודעת מה הסיפור מאחורי זה (ככה זה נראה מהשאלה) אז תנסו לא לשפוט או משהו כי יכולה להיות לה סיבה. את יכולה גם לשאול אותה בעצמך <אבל כזה תבואי בגישה חיובית כזאת לא בקטע רע שהיא לא תרגיש ככה>.
סורי אם לקחתי את זה עמוק מידי זאת המומחיות שלי :)
סורי אם לקחתי את זה עמוק מידי זאת המומחיות שלי :)
שואל השאלה:
שנה שעברה היא הרבה יותר חרשה מהשנה..
שנה שעברה היא ממש הקשיבה כל שיעור והשקיעה
שנה שעברה היא הרבה יותר חרשה מהשנה..
שנה שעברה היא ממש הקשיבה כל שיעור והשקיעה
אנונימית
את האמת שאי אפשר לדעת זה לא יצליח לכם "לחקור" את זה יש לה את הסיבות שלה וגם אם היא משקרת, היא לא תשקר סתם. אולי אין לה ביטחון או משהו... מה שצריך לעשות במצב כזה זה פשוט לתת לה תחושת ביטחון ושהיא תרגיש שהיא לא צריכה לשקר לכאורה
באותו הנושא: