5 תשובות
את מתבגרת מזל טוב
יש מתב שזה קשור לגיל ההתבגרות אבל לא יזיק אם תלכי לפסחכולוג או משהו
החיים זה דבר פסיכי ככל שיותר חושבים עליהם יותר מתחפרנים
אני בת 21 וזה ככה עדיין xd
הי, ראיתי את הפוסט שלך. טוב שאת משתפת ולא שומרת את הכול בפנים. בגיל ההתבגרות הגוף עובר שינויים הורמונליים שיכולים לגרום למצבי רוח ותחושות "מוזרות". האם את מדברת עם ההורים שלך או אדם קרוב אחר על מה שעובר עליך?

אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם.

אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital