התחברות
הרשמה
מרעישים פה ב2 בלילה אנשים מקסימים נוסעים חוזרים אנשים כל חצי שעה זה לא בא בטוב אמך שימם מה לעשות? עוד מצפצפים חזק גם
ראבק שישתקו כבר
וואלה אין כבוד בכלל עושים מה שהם רוצים אה
צועקים עוד
אין להם בושה אין
כמו בית ז*נות באמא שלי
תעזרו לי
19 בספטמבר 2019, 02:28
לילה
תשובה אחת
בטח יש להם שמוליק ממש גדול -_-
תנסי לשמוע שירים בשקט או ללכת לישון בחדר אחר
ב
בלונדינית לא מתומטמת
באותו הנושא:
אנשים מקסימים למה התחפשתם? ואיך היה לכם בפורים?
שכנים מרעישים מאד - שלום, השכנים בדירה ממולי מרעישים בצורה בלתי נסבלת בשעות היום וגם בשעות הלילה הדבר מהווה מטרד לשכנים נוספים מה ניתן לעשות בדבר?
יש פה אנשים מתיכון מקסים לוי (דרכא) לוד?
לילה טוב? אנשים עדיין עונים על שאלות בלילה
אנשים אתם מקסימים!!!
אוף למה. האנשים הכי הכי הכי מקסימים בעולם
לילה טוב מקסימים שלי, מאחלת לכם חלומות מדהימים כמוכם, אוהבת אותכם 3> ותישנו טוב! שלא ימחקו, אתם הולכים לישון?
איזה חטיפים לא מרעישים אפשר לקחת למבחן?
שכנים חדשים מרעישים - 11.30 בלילה, בית משותף, דיירים חדשים שעברו לגור כאן, רעש של קידוחים, דפיקות על הקיר, מה עושים? פעם שנייה כבר.
האם נכון להגיד שאנשים שלא אוהבים כלבים מקסימים הם חולי נפש ומשהו לא בסדר אצלם במוח?
מה אפשר לעשות עם שכנים חסרי התחשבות? הם מרעישים עם מוזיקה ואסור להרעיש אחרי 23:00 כבר 4 אנשים התלוננו למועצה על הרעש