4 תשובות
אז תשאלי אותו אם כיף לו לדבר איתך ושהוא פחות יוזם שיחות.
שואל השאלה:
לא זה פאדיחה אנחנו ידידים טובים
אנונימית
שואל השאלה:
זה הקטע שלרוב אני פותחת שיחה (גם הוא אבל פחות ממני)
אנונימית
לדבר איתו יותר..