5 תשובות
לא צריך תוכנית נפרדת
פשוט שישלבו גם להטבים זה יהיה נחמד
אעמ פחות יעבוד
לא גועל נפש
אנונימית
לא.
כי אנשים יחקו את זה ויהיה יותר להטבים וזה לא טוב.
אנונימי
לא
זה יהיה מוזר
מידי מוזר