5 תשובות
לא צריך תוכנית נפרדת
פשוט שישלבו גם להטבים זה יהיה נחמד
פשוט שישלבו גם להטבים זה יהיה נחמד
אעמ פחות יעבוד
לא גועל נפש
אנונימית
לא.
כי אנשים יחקו את זה ויהיה יותר להטבים וזה לא טוב.
כי אנשים יחקו את זה ויהיה יותר להטבים וזה לא טוב.
אנונימי
לא
זה יהיה מוזר
מידי מוזר
זה יהיה מוזר
מידי מוזר
באותו הנושא: