5 תשובות
לנוח הרבה ולהניח בקבוק חם על המקום הנפוח. אם הנפיחות נשארת כמה ימים ממליץ ללכת לרופא
ממה היא התנפחה? זה לא קורה סתם...
ולי היה נקע בקרסול, שמתי תחבושת ונתתי לרגל לנוח שבוע בערך וזה עבר לבד (אם את רוצה לזרז את זה אז שימי כרוב ואני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל זה עוזר)
ולי היה נקע בקרסול, שמתי תחבושת ונתתי לרגל לנוח שבוע בערך וזה עבר לבד (אם את רוצה לזרז את זה אז שימי כרוב ואני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל זה עוזר)
שואל השאלה:
היא התנפחה בסביבות פצע דלקתי באיזור (הלכתי לרופא).
היא התנפחה בסביבות פצע דלקתי באיזור (הלכתי לרופא).
אנונימית
והרופא לא אמר לך לעשות כלום כדי להוריד את הנפיחות? זה מוזר... לדעתי (ואל תחזיקי מהדעה שלי הרבה כי אני לא רופאה) עדיף לך לתת לרגל מנוחה ולא לדרוך עליה הרבה, אני ממש מקווה שזה יעבור לך מהר. תרגישי טוב 3>
לנוח הרבה ולהישתדל לא לאמץ את הרגל יותר מדי