7 תשובות
תגידי מתנצלת על ההמתנה וזהו
את האמת, נציגות השירות הכי טובות הן אלה שאומרות את האמת. לא הכל באחריותך.
תעשי כזה "כחח כחח אתם קטועים" ותנתקי ואז הם יצטרכו לחכות עוד פעם
אנונימית
תגידי שהיה עומס ושאת מתנצלת
שואל השאלה:
אבל זה מרגיש לי מטומטם להתנצל על זה
אנונימית
עם כמה שזה מעצבן את צריכה להיות בעדם(אח שלי עבד בזה) וגם אצלי כשעבדתי בחנות מסויימת ואנשים היו מתעצבנים עליי שאין דברים הייתי חייב להיות בעדם למרות שמגיע להם כאפה שתעמיד אותם במקום,אין מה לעשות,עבודה חרא אבל זה מה שצריך לעשות
אנונימי
כל הקטע בלהיות בשירות לקוחות זה להרגיש מטומטם