5 תשובות
מי צריך אותה היא עוד תתחנן שתחזרו להיות חברות
היא סתם חוצפנית
אפשר גם לשמור על קשר מרחוק
אני גם הייתי במצב הזה
שואל השאלה:
אני באמת מנסה כמה שיותר ואין לי כסף בכלל.. סבתא עכשיו בחול ואני לבד מפרנסת את עצמי וכל מה שיש לה להגיד זה לא ציפיתי ממך לכלום והאמת שכבר לא אכפת לי אם אראה אותך או לא
אנונימית
להלחם?
עם חברה כזאת מי צריך אוייבים..
יאללה לא צריך תנתקי איתה קשר, אם היא רוצה אז בכיף נראה אותה מוצאת חברה אחרת נורמאלית
תשמעי אם את חושבת שהקשר שווה את זה אז תילחמי.

אבל אין לך סיבה להילחם על קשר שרק את נלחמת עליו..