9 תשובות
כן❤
הכי פשוט בנות לא יודעות לפרגן אחת לשנייה
אנונימית
ההפך
יורדות עליי
יורדות עליי
אנונימית
לא
חד משמעית לא בגלל זה אין לי חברות אני מסתדרת רק עם בנים
יש כאלו שכן וכאלו שלא
אממ לפעמים
כן
כןן מאוד
באותו הנושא: