9 תשובות
כואב רצחו
שואל השאלה:
דיי נו
דיי נו
אנונימית
תחשבי שזה כאב של רגע ואחר כך יש לך משהו שאת רוצה
וזה מהמם
וזה מהמם
תנשמי זה לא יהרוג אותך וזה אפילו לא כזה נורא אחותי אמרה שזה לא כאב לה אפילו :)
סתמי ותעשי אל תוותרי לעצמך!
שואל השאלה:
אוקי אני אוהבת אותך
אוקי אני אוהבת אותך
אנונימית
חחח תתחדשי :)
שואל השאלה:
לא כאב ביי
לא כאב ביי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה מפחד
אני מתה מפחד
אנונימית
באותו הנושא: