10 תשובות
אין. או... אורות יואו
קוקי לבנה - כמה הייתי רוצה
גלים - אמיר דדון
מעליות/איזה יום/מתגעגעת
נדיר שאני אוהב שירים בעברית
נדיר שאני אוהב שירים בעברית
לבחור נכון
בן זיני וטיילור הם כאלה מוכשרים אמג בלי זיופי קול!
צבעים אני אוהבת את המילים אבל השירים שאני אוהבת לשמוע בעברית הם הרוב של עדן חסון
עברי לידר- זכיתי לאהוב.
איך הכל חולף אבל לא הגרסה של עומר אדם של מישהו אחר
אני לא אוהבת כל כך שירים בעברית אבל יש שיר אחד של ישי ריבו שקוראים לשוב הביתה והוא פשוט כל כך יפה.
באותו הנושא: