7 תשובות
זה לא מביך
לא, גם אני ככה זה לא הכי מעניין
שואל השאלה:
וגם תמיד כששואלים אותי אם אני מכירה אותם הם פשוט מסתכלים עליי במבט חמוץ ואומרים "מה?! איפה היית כל הזמן הזה?!"
אנונימית
לא מביך בכלל.
לא מביך,לא כולם מתעניינים.
ErO
זה לא מביך. זה בסדר.
בכלליות לא זה ממש לא מביך אבל ג'וני זה ג'וני