7 תשובות
לא לצאת עם חבר הכי טוב שלו.
תמיד יש ירידות ועליות בחיים, נכון זה לא נעים וזה פוגע כי זה בן אדם חשוב בשבילך. אבל את צריכה להבין שאם זה קרה זה לא הבן אדם הנכון בשבילך, כנראה שהוא פשוט לא אמור להיות בחיים שלך. תבכי ותאכלי גלידה תוציאי את כל הכאב, ותתחילי להבין שאת עוד תמציאי את האחד שלך והוא יהיה הרבה יותר טוב
שום נקמה.
אני ממש מצטערת לשמוע אבל את צריכה להמשיך, הוא לא שווה אותך, מינוס בשבילו, הוא לא רואה כמה את מהממת. את עוד תמצאי אהבה
אנונימית
תנסי להמשיך הלאה, אל תתמקדי בנקמה. יש הרבה דגים בים
אל תבכי בשביל האפס!!!!!!!!! פשוט תתגברי עליו אל תבכי עליו תחפשי אהבה חדשה!!!!
לדבר איתו? ואם זה לא עוזר אז להמשיך הלאה
יש עוד הרבה דגים בים
למה הוא נפרד ממך אם אפשר לשאול
אנונימי
אני ממש מצטער לשמוע. אני גם אחרי פרידה שיחסית טריה וגם באותה הדרך בהודעה... ועדיין עם כמה שאני מנסה אני לא מתאושש. כמובן שחייב להבין שפרידות זה חלק משלב שעוברים בחיים אנלא מכיר אותך אבל יודע שאת חזקה מספיק כדי לעבור את זה. ובתור אחד שגם עבר פרידה ויודע איך זה מרגיש עזרתי מוצעת לך בפרטי לפריקות וסתם שיחות כדי להעביר התקפי געגוע אליו...