4 תשובות
תפסיקי.
זאת הסדרה הכי אוברייטד ששמעתי עליה היא משעממת בטירוף הפסקתי בפרק 4.
אל תכריחי את עצמך לראות אותה.
אנונימית
הכל אותו הדבר ותאמת שהיה מאוד מאוד צפוי
לא היה משהו מיוחד שם וסיימו את העונה גרוע.
לא זה הסדרה הכי מפגרת שראיתי
סדרה ממש לא משהו, אין לך מה להמשיך לדעתי