5 תשובות
"לא קוראים לי הזדמנות אל תנצל אותי"
Oka
זה רק אני הפאוץ והחום של ישראלל
"אני קורא לך היי טיי בייבי את לי כל העולם"
וכמובן
"אנחנו תיקו תיקו"
אנונימית
"יצירה היא כל האושר הצלחה היא בונוס"
"החום לאט עלה לי אל הראש
הצד המרוקאי שוב פרץ לו
אז לקחתי ת'כיסא
ודפקתי לה בראש
סתם
לא זה לא קרה
אני לא עד כדי כך משוגע"