6 תשובות
מה
קודם כל - זו לא שאלה של 'חיים ומוות', אז תרגיעי.
דבר שני, תאכלי לפני.
דבר שני, תאכלי לפני.
שואל השאלה:
זה כן שאלה של חיים ומוות כי אני אמות אחרי זה
מה לא מובן פה
זה כן שאלה של חיים ומוות כי אני אמות אחרי זה
מה לא מובן פה
אנונימית
מתוקה, בינינו שתינו יודעות שלא תמותי מזה, ומקסימום תאכלי אחר כך
די לסבך.
די לסבך.
מוות
יקירה, אני סייע בסה"ר, סיוע והקשבה ברשת-
כל כך מעט מילים, ועם זאת, כל כך הרבה טלטלה. את מספרת שאת אולי תמותי בזמן הקרוב. מניח שכשכתבת את הטקסט היית ללא מוצא, אבודה, סובלת ומיואשת. ואולי עדיין.
ומתוך כל העוצמה הנכלולית של הדכדוך, המתפתל, כשאת לומדת לבוחן בהסטוריה, כתבת שתסיימי את חייך. אולי כתבת את זה ברגע אינטיסיבי שחווית, ויתכן שהיית מהורהרת ומעורערת.
אז יקירה, אני מעוניין לשתף אותך ולהציע לחשוב עלינו כמקור לתמיכה, ולסיוע עבורך, אם תרגישי את הצורך ולפני שאת עושה צעד פזיז. מצרף לך את הלינק שממנו תוכל להתחבר אלינו -
https://sahar.org.il
את מוזמנת לפנות לצ'אט שלנו, אנחנו כאן, בכל יום בין 21:00 ל-00:00 (חוץ משישי). מדובר בצ'אט אנונימי, ניתן לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך יחד במקום הכי כואב שלך.
מקווה שסייעתי אפילו בקצת, סה"ר.
כל כך מעט מילים, ועם זאת, כל כך הרבה טלטלה. את מספרת שאת אולי תמותי בזמן הקרוב. מניח שכשכתבת את הטקסט היית ללא מוצא, אבודה, סובלת ומיואשת. ואולי עדיין.
ומתוך כל העוצמה הנכלולית של הדכדוך, המתפתל, כשאת לומדת לבוחן בהסטוריה, כתבת שתסיימי את חייך. אולי כתבת את זה ברגע אינטיסיבי שחווית, ויתכן שהיית מהורהרת ומעורערת.
אז יקירה, אני מעוניין לשתף אותך ולהציע לחשוב עלינו כמקור לתמיכה, ולסיוע עבורך, אם תרגישי את הצורך ולפני שאת עושה צעד פזיז. מצרף לך את הלינק שממנו תוכל להתחבר אלינו -
https://sahar.org.il
את מוזמנת לפנות לצ'אט שלנו, אנחנו כאן, בכל יום בין 21:00 ל-00:00 (חוץ משישי). מדובר בצ'אט אנונימי, ניתן לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך יחד במקום הכי כואב שלך.
מקווה שסייעתי אפילו בקצת, סה"ר.
באותו הנושא: