9 תשובות
יותר כמו ספינר :)
הירוק לילה הזה
למרות שבשחור זה נראה כאילו יש לך כיריים חשמליות בגלל המצלמות
אמאלה כל כך הסגול חלש.תראי סרטונים באמת שהוא יפה
לפרו ולפרו מקס יש רק שחור, לבן וירוק.
ל11 הרגיל יש את שאר הצבעים
שואל השאלה:
בסוף הלכתי על הירוק לילה הזה הוא קטלני תודה לכולם!!!!
אנונימית
אל תקני האייפון הזה נראה כמו תחת
בלבן והזהב
לבן