8 תשובות
כן.
גברים ונשים הם לא זהים, אבל כן. מגיע להם זכויות והזדמנויות שוות.
מן הסתם בנים ובנות זה לא אותו הדבר, אבל מבחינה חוקית- אין שום דבר שכל הא.נשים מאחד המינים מסוגל לעשות ואין א.נשים מהמין השני שלא מסוגלים לעשות.
מן הסתם בנים ובנות זה לא אותו הדבר, אבל מבחינה חוקית- אין שום דבר שכל הא.נשים מאחד המינים מסוגל לעשות ואין א.נשים מהמין השני שלא מסוגלים לעשות.
גברים ונשים לא זהים אבל כן.
שואל השאלה:
יש הבדלים איך כן איך
יש הבדלים איך כן איך
אנונימי
לא אותו דבר. אבל מבחינה חוקית כן
כן.
כן
אני לא חושבת שבנים ובנות זה אותו דבר, הרי אנחנו גם נראים שונה, אלא חושבת שהיחס כלפי בנים ובנות צריך להיות שווה וטוב
באותו הנושא: