9 תשובות
אמחק את ההודעה שלו ואמשיך בחיי כאילו כולה קיר תודות בסטיפס זה לא שבאמת מכירים אותי שאפגע מהביקורת
כלום כי למי יש זין לריב עם ילדים בני 12
אנונימית
כתבו לי כמה וכמה פעמים קללות או משהו פוגעני,
השבתי להם בצורה די מטומטמת (בכוונה), "תודה :)" או שאני פשוט לא עונה..
(ומחקתי את רוב התגובות הרעות, אני חושבת)
השבתי להם בצורה די מטומטמת (בכוונה), "תודה :)" או שאני פשוט לא עונה..
(ומחקתי את רוב התגובות הרעות, אני חושבת)
גם לי כתבו הרבה
תודה רבה אבל למי שכתב תמשיכו ככה אוהבת אתכם מלא ואל תדאגו אני לא מוחקת
תודה רבה אבל למי שכתב תמשיכו ככה אוהבת אתכם מלא ואל תדאגו אני לא מוחקת
מוחקת. לא ממשיכה לתת לו במה
אני אמחק את זה ולא יענה לזה.
או תודה או כלום
מחזירה לו
אני גרועה בדברים האלה
במלחמות האלה ובריבים ובכל זה
אז אני מניחה שכלום
במלחמות האלה ובריבים ובכל זה
אז אני מניחה שכלום