8 תשובות
מסכימה
בהחלט מסכימה.
סוגי הקושי הם שונים לחלוטין, בנינג'ה ישראל הקושי הוא קושי פיזי בעוד שבקבלה ללימודי הרפואה בישראל הקושי הוא קושי אינטלקטואלי ונפשי יש לעמוד בקריטריונים מסוימים בנוסף למבחן ולסדרת ראיונות אישיים הבודקים את המועמדים.
אני חושב שאי אפשר להשוות ביניהם, אך אני בטוח ששניהם קשים.
בהצלחה !
אני חושב שאי אפשר להשוות ביניהם, אך אני בטוח ששניהם קשים.
בהצלחה !
^ חברה שלי עם ממוצע 98 ולא קיבלו אותה לרפואה קיבלו אותה לסיעוד רק בגלל שהיא לא קיבלה מעל 780 בפסיכומטרי. זה נשמע לך הגיוני?
מריצאט-תלוי איפה
לא סתם אנשים עובדים קשה בתיכון ובחטיבה לחינם.
הרבה אנשים לא צריכים לעשות רק פסכומטרי כדי להתקבל במכללה או אונברסיטה להדסה,רפואה,פסכולוגיה,הוראה וכו...
לא סתם אנשים עובדים קשה בתיכון ובחטיבה לחינם.
הרבה אנשים לא צריכים לעשות רק פסכומטרי כדי להתקבל במכללה או אונברסיטה להדסה,רפואה,פסכולוגיה,הוראה וכו...
שואל השאלה:
עדיף ללמוד רפואה בחול ( כמו איטליה )
עדיף ללמוד רפואה בחול ( כמו איטליה )
בכללי עדיף ללמוד בחול ולחזור לארץ הכי טוב.
באותו הנושא: