7 תשובות
שואל השאלה:
בבית ספר אני פחות נראית טוב?
אנונימית
אל תשימי עליהם הכי חשוב שאת יודעת שאת יפה
שואל השאלה:
מה זה עוזר אם הסביבה לא חושבת ככה אולי נראלי
אנונימית
אולי יש להם טעם שונה ממך
אבל הכי חשוב אל תתני לאף אחד לפגוע בך
הדר את יפה בכל מצב תאמיני לי
מה זה משנה מה הסביבה חושבת בנוגע למראה החיצוני שלך?!
אם את שלמה אם עצמך זה לא אמור לשנות לך.
הכי חשוב שאת תאהבי את איך שאת נראית, ואל תשתני חיצונית בשביל אף אחת או אף אחד. לסביבה יש הרבה דברים להגיד, תלוי מה לך יש להגיד זה הכי חשוב.
לכל אחד יש יופי, ובכל אחד יש יופי, לא כל אחד רואה יופי בסביבה שלו למרות שיש כזה.
יופי זה עניין של טעם, אולי בעינייך את יפה אבל בעיני אחרים את לא. חות מזה שאנשים לא באמת אומרים את מה שהם חושבים כל הזמן, לשקר זו לא בעיה כל כך גדולה. אם את שואלת, מה האינטרס שלהם לשקר? אין לי מושג, אבל רק שתדעי..
באותו הנושא: