4 תשובות
אני במקומך הייתי הולכת שוב לפסיכוטכני.
סיכוי נמוך מאוד שיתנו לך לעשות שוב זה כמעט ולא קורה
חחח יש לי את אותו קב"א ודפ"ר וזה מצחיק אותי כי אני בחיל החימוש
אנונימית
שואל השאלה:
מכירה אנשים שהיו בחימוש ולא בא לי
יש סיכוי שכן יתנו לי
אנונימית
אל תלכי לחיל הזה
אנונימית