9 תשובות
אינטרס רע כאילו? אנוכי? יכול להיות שיש אנשים כאלה, לא פגשתי אישית כמעט. סבא שלי אולי.
לכל דבר יש אינטרס.
גם אני כשאני עוזרת לאנשים, זה מתוך אינטרס אישי כי אני יודעת שזה הדבר שהכי עושה לי טוב- לעזור לאנשים.
כל דבר זה אינטרס אבל לא בהכרח רק בפאן השלילי
גם אני כשאני עוזרת לאנשים, זה מתוך אינטרס אישי כי אני יודעת שזה הדבר שהכי עושה לי טוב- לעזור לאנשים.
כל דבר זה אינטרס אבל לא בהכרח רק בפאן השלילי
לכל אחד יש אינטרס, אבל יש כאלו שפשוט מוותרים על עצמם בגלל המצב העולמי של היום מה שיותר עצוב. מקווה שכל מי שפה יזכה לחיוך מול המראה בעזרת השם!
כל פעולה נובעת מאינטרס..
אין אנשים כאלו
כל צעד שאנחנו עושים בחיים נעשה מתוך אינטרס אבל זה לא משהו רע
נניח מישהו רוצה חבר/ה זה נעשה מתוך אינטרס אבל זה לא אינטרס רע
כל צעד שאנחנו עושים בחיים נעשה מתוך אינטרס אבל זה לא משהו רע
נניח מישהו רוצה חבר/ה זה נעשה מתוך אינטרס אבל זה לא אינטרס רע
אנונימית
לכל פעולה יש אינטרס , אבל לא תמיד הוא שלילי .
מאחורי כל פעולה יש אינטרס.
שואל השאלה:
אבל למה
אבל למה
אנונימית
ערכתי טיפה את מה שכתבתי:
אינטרס זה בעצם מניע פנימי, את עושה איזושהי פעולה בלי מניע?
גם כשמכריחים אותך לבצע פעולה מסוימת, האינטרס הוא הרצון להימנע מההשלכות שיכולות להיגרם מסירוב לבצע את מה שאומרים לך לעשות.
אינטרס זה בעצם מניע פנימי, את עושה איזושהי פעולה בלי מניע?
גם כשמכריחים אותך לבצע פעולה מסוימת, האינטרס הוא הרצון להימנע מההשלכות שיכולות להיגרם מסירוב לבצע את מה שאומרים לך לעשות.
באותו הנושא: