7 תשובות
שמעתי היום
ולא^
ולא^
אני עדיין שומעת אותו
אומיגאד איך אהבתי תא זה
זה לא נוסטלגיה בשבילי כי אני עדיין שומע חח
ולמה השאלה בלשון נקבה??
ולמה השאלה בלשון נקבה??
עדיין אוהבת אותו :)
שואל השאלה:
^^^ המתקן מקלדת שלי סליחה חח
^^^ המתקן מקלדת שלי סליחה חח
אה סבבה חח
פשוט פתאום אני רואה מלא שאלות בלשון נקבה כשזה לא חייב להיות דווקא לבנות אז קצת התעצבנתי
פשוט פתאום אני רואה מלא שאלות בלשון נקבה כשזה לא חייב להיות דווקא לבנות אז קצת התעצבנתי
באותו הנושא: