6 תשובות
לא הכי כי כנראה שאלה לא יהיו דיונים שמחים
לאלא. אם אני אהפוך לסלב סטיפס כמו כל אלה אני ימות. זה הסיוט שלי.
כןכן
לו
בכיף
לא
באותו הנושא: