10 תשובות
הסוכרייה על מקל של התרנגולת
זה לא נוסטלגי אני עדייןאוכל את זה
סוכרית תרנגול
שלווה.
שלווה.
עוגי
שלוקים!! ואי הכי אהבתי בצבע כחול
נ.ב גם אני זוכר שלווה שהייתי מקבל בגן, אבל תמיד שנאתי את זה והייתי מביא לאחים שלי
הצמיד הזה של הסוכריות
סיגריות מסטיק, סיסי (מה שכתבת) הייתי מכורה לזה, סוכריה שלא נגמרת, סוכריה חמוצה, הסוכריה עם המשרוקית, עדשים, הקשיות הצבעוניות עם אבקת סוכר..
סוכרייה עגולה כזאת שמחליפה צבעים
הסוכריה הענקית הזאת שמחליפה את הצבעים
הצמיד סוכריות
ואת החמצוצי טבע האלה שהיינו קוטפים איי כיתה א
הצמיד סוכריות
ואת החמצוצי טבע האלה שהיינו קוטפים איי כיתה א
באותו הנושא: