התחברות
הרשמה
איך ולמי משלמים העמדת רכב לטסט (229)?
24 בספטמבר 2019, 18:07
טסט
רשיון נהיגה
תשובה אחת
אגרה 138 שח למשרד הרישוי וה229 שח לבית ספר לנהיגה
L
Laur
באותו הנושא:
כמה משלמים על טסט פנימי וטסט חיצוני?
בוקר טוב!:) מישהו יודע בבקשה כמה משלמים אגרה לטסט?:)
מרגע שמורה רושם אותי לטסט, כמה זמן אני צריכה לחכות? ומה זה האגרה הזאת שצריך לשלם, מתי משלמים ולמי?
הטסט פנימי עולה לי 200 שקל אני צריכה לשלם אותו ישר בטסט? ולמי לתת למורה נהיגה שלי שתמיד איתי?
אפשר לשלם אגרה לטסט בדואר ללא פתקית מהמורה, יענו רק לבקש אגרה לטסט לשלם וזהו?
זה בסדר לשלם אגרה לטסט יום לפני טסט?
שעושים טסט פנימי צריך לשלם למורה רק על הטסט עצמו,או שזה בנוסף לשיעור?
אחרי שמשלמים אגרה למשרד התחבורה מתי מקבלים תאריך לטסט?
כמה זמן אחרי שמשלמים את האגרה מקבלים תאריך לטסט?
איך משלמים אגרה לטסט
אחרי שעוברים טסט וצריך לשלם אגרה, איפה משלמים את האגרה הזאת?