6 תשובות
את הבאת את זה על עצמך
תחשבי שאם לא היית מגיעה לאשפוז סביר להניח שאם היית ממשיכה באנורקסיה או מה שלא היה לך כנראה שהיית עושה לעצמך נזק לכל החיים או שזה היה יכול להגיע למוות
שואל השאלה:
שניידר^
אנונימית
ב-ד'?
אנונימית
שואל השאלה:
אישפוז ילדים פעם שנייה^
אנונימית
ואין מה לעשות.. פשוט להתמודד עם זה ולנסות לפתוח את המחשבה ולהלחם במחלה.
אנונימית
איפה את מאושפזת?
אנונימית