9 תשובות
מחכה
אין לי מספיק אומץ וביטחון
אין לי מספיק אומץ וביטחון
אני מחכה שיעשו איתי צעד אני יותר מדי ביישנית בשביל זה
אם הוא לא אז אני אין לי בעיה
אעשה צעד יש מצב אבל לא צעד ישיר, זאמ סתם אנסה לדבר איתו איכשהו אבל בלי שיחשוב שזה בקטע רומנטי.
אם יש לי סיכוי איתו התעוררתי בבוקר עם אומץ אני אתחיל איתו.
עושה צעדים קטנים מתחילה שיחות רומזת בצחוק כזה אבל לא מתחילה מתחילה
אם הוא לא אז אני אעשה צעד אין לי שום בעיה
עושה את הצעד
אם אני אחכה רוב הסיכויים שלא יקרה כלום
אם אני אחכה רוב הסיכויים שלא יקרה כלום
עושה צעד.
באותו הנושא: