6 תשובות
לדעתי בית ספר לא מתאים לכל אחד.. אני למשל למדתי בבית כל הזמן ולא הקשבתי למורים
סיימתי בית ספר אבל כן, אחרי 12 שנים זה באמת נמאס.
זה מטיש
אני מיציתי את הפורמט של החיים
אנונימי
לגמרי מבחינת הכל בית ספר זה מקום נוראי אפשר לעשות אותו מהנה אבל לא עושים את זה אני למשל עכשיו בבית לא היה לי חשק ללכת אף אחד לא עוזר ולא מבין שלא בא לי להישאר שם ועדין מחייבים אותי לבוא אבל אני מרגיש לא טוב שם ועדין עושים איתי שיחות כדי להישאר מה לא מובן שלא בא לי להיות שם אני מרגיש בדיכאון שאני הולך לשם
אנונימי
כן. זה מעצבן לעשות את אותו הדבר מגיל 7. לקום מוקדם,ללמוד-לחזור לבית-ללמוד-מבחן- ללמוד- וככה שוב ושוב ושוב ושוב במשך 12 שנה. שמכיתה לכיתה הקושי רק עולה ועולה.
שרוב הדברים שמלמדים בכלל מיותרים.
אז כן. נמאס
שרוב הדברים שמלמדים בכלל מיותרים.
אז כן. נמאס
באותו הנושא: