11 תשובות
חחח שום דבר בחיים לא צפוי.
גיל ההתבגרות מכה בך כשאתה הכי לא מוכן לזה.
שואל השאלה:
אבל אני לא בן 13 אני לא מתחיל את גיל ההתבגרות
אבל אני לא בן 13 אני לא מתחיל את גיל ההתבגרות
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה דווקא עכשיו ?
אבל למה דווקא עכשיו ?
אנונימי
יכול להיות שזה בגלל ההורמונים. יש משחה שאפשר לקבל את המרשם שלה אצל רופא עור.
זה גיל ההתבגרות
אתה יכול למרוח כל בוקר סבון פנים ולשים מסיכת פנים
אתה יכול למרוח כל בוקר סבון פנים ולשים מסיכת פנים
שואל השאלה:
בן 15.... ואני מתבגר די מהר, ככה שאני לא בהתחלה של גיל ההתבגרות, אז אני לא מבין למה דווקא עכשיו
בן 15.... ואני מתבגר די מהר, ככה שאני לא בהתחלה של גיל ההתבגרות, אז אני לא מבין למה דווקא עכשיו
אנונימי
גם לי התחילו לצאת פצעים בגיל 15 ,זה בגלל גיל ההתבגרות ..
תלך לרופא עור שיביא לך משחה או משהו
תלך לרופא עור שיביא לך משחה או משהו
בן 13 זה הכי גיל ההתבגרות.
שואל השאלה:
אמרתי שאני לא בן 13
אמרתי שאני לא בן 13
אנונימי
אהה סליחה... אתה צעיר/מבוגר יותר מזה?